Najczęściej zadawane pytania

FAQ

it's safe here

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na pytanie skorzystaj z naszej wyszukiwarki

Jak długo trzeba czekać na produkty?

Zwykle w trakcie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia produkt jest już gotowy do wysyłki, więc na drugi dzień znajduje się pod wskazanym adresem. Numer listu przewozowego oraz informacje o planowanym doręczeniu wysyłamy też na maila.

Jakie AED będzie dla nas najlepsze?

Jeśli to czytasz – jesteś na pewno w najlepszym miejscu, bo już wybrałeś najlepszą markę defibrylatorów AED. Aby wybrać odpowiedni model, spełniający oczekiwania i dopasowany do miejsca w jakim jesteś – skontaktuj się z naszym działem handlowym, gdzie pomożemy Ci podjąć właściwy wybór i pomożemy w uzyskaniu najlepszych warunków handlowych.

Kto ponosi koszty wysyłek?

Powyżej 1500 zł netto każde zamówienie realizujemy na nasz koszt. W innych przypadkach doliczamy koszt przesyłki kurierskiej w wysokości 19,00 zł netto.

Czy doliczane są dodatkowe koszty do ceny zakupu AED.

Nie. Co więcej, nasze AED jest wyposażone w pełni i nie ma żadnych dodatkowych opłat za elementy, których na pierwszy rzut oka nie widać – a również są ważne i potrzebne. Dołączamy set ratunkowy, zawierający maskę CPR ( a nie folię! ), nożyce do rozcinania ubrań, golarkę jednorazową, rękawice ochronne oraz folię życia i środki dezynfekcyjne. Dołączamy również torbę na defibrylator oraz pakiet wszystkich niezbędnych dokumentów. Szafki i akcesoria to elementy dodatkowe, warto sprawdzić w dziale produkty, które najbardziej Ci się podobają.

Czy muszę serwisować AED?

Nie ma takiej potrzeby. Urządzenie ma 8-letnią gwarancję – jest to okres, w którym sprzęt nie wymaga serwisu. Przechodzi automatyczne autotesty, więc jeśli kontrolka miga na zielono – oznacza to, że sprzęt jest sprawny i gotowy do działania. Jeśli masz jednak wątpliwości lub w twojej firmie są wymogi serwisowe lub konieczność prowadzenia paszportu technicznego – oczywiście służymy pomocą. Skontaktuj się z serwisem i dowiedz się jak najszybciej możemy Ci pomóc.

Nie mam kabla USB.

Skontaktuj się z nami. Jeśli korzystasz z kabla często, a z jakiegoś powodu go nie masz – możesz go u nas kupić. Jeśli potrzebujesz go jednorazowo – zadzwoń – wyślemy go na potrzebny czas, a po użyciu po prostu go do nas odeślesz.

Potrzebuję sprzęt na szkolenie.

Nie ma problemu! Uginają nam się półki w magazynie. Prowadzimy wypożyczalnię sprzętu szkoleniowego. I mamy specjalne rabaty dla ratowników i firm szkoleniowych, które chcą zakupić sprzęt na własność. Sam zdecyduj co jest dla ciebie lepsze,a jeśli masz pytania – skontaktuj się z Agatą Solarz (zakładka kontakt) 

Mam starą baterię. Co zrobić?

Jeśli wymieniłeś baterię na nową – odeślij nam starą dołączając kartkę z prośbą o utylizację. Zgodnie z wymogami dotyczącymi ochrony środowiska nasze baterie oddajemy do utylizacji, możesz więc przerzucić ten koszt na naszą firmę. Baterie zużyte w wyniku akcji ratunkowej, zawierające materiał biologiczny powinny być wysyłane w folii ochronnej lub woreczku strunowym z krótką adnotacją, że zawierają takie elementy. Również te materiały poddajemy odrębnej procedurze.

Użyliśmy AED. Co dalej?

W pierwszej kolejności prosimy zawsze o kontakt z nami. Pomożemy Ci otrzymać bezpłatną baterię z elektrodami PAD PAK. Ponadto jeśli Poszkodowany przeżył i będzie chciał wziąć udział w naszym programie bezpłatnych defibrylatorów – dzięki tobie możemy to zorganizować. Jeśli masz pytania – najlepiej skontaktuj się z Beatą Świątek (zakładka kontakt)

Kto przeprowadza szkolenia?

Szkolenia przeprowadzają nasi ratownicy medyczni. Współpracujemy z najlepszymi ludźmi, którzy doskonale wiedzą jak uczyć ratowania życia. 

Mają fantomy, sprzęt szkoleniowy i treningowe wersje naszych defibrylatorów. Na szkoleniach będziecie prowadzić symulację zdarzeń jaka może wydarzyć się w rzeczywistości. Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o terminy i godziny szkoleń.

Jak szybko działa serwis?

Nikt w naszej firmie nie będzie prosić cię o kilkutygodniowe oczekiwanie na reakcję serwisu. Zadzwoń do nas. Każdy problem pomożemy rozwiązać drogą telefoniczną. Jeśli konieczne będzie wysłanie sprzętu na serwis – podpowiemy Ci jak to zorganizować tak, aby sprzęt po serwisie dotarł do Ciebie w ciągu 48 h lub abyś mógł otrzymać na ten czas defibrylator zastępczy. Czas w naszej branży jest kluczem. Możesz być więc pewny, że każda sprawa jest załatwiana od razu. Jeśli masz pytania – najlepiej skontaktuj się z Beatą Świątek (zakładka kontakt)